Princess Revenge
Puteri bangsawan, Dongfang Xi, sanggup menyembunyikan identiti demi cinta, bekerja keras menanggung kekasihnya Ye Yunzhou. Namun, setelah dikhianati, dia akhirnya tersedar. Menyedari dirinya hanyalah watak antagonis dalam sebuah novel, dia membuat taruhan dengan sistem untuk mengubah takdir. Di majlis kepulangannya, Dongfang Xi berjaya membongkar wajah sebenar Ye Yunzhou. Saat lelaki itu kembali merayu, dia mendapati abang kandungnya, Dongfang Yan, sebenarnya adalah jelmaan sistem yang diam-diam mencintainya, rela kalah dalam taruhan demi menzahirkan perasaannya yang tersembunyi sekian lama.