The Irresistible Boyfriend
Selepas kehilangan ingatan selama lapan tahun dalam kemalangan, Gu Xintian tanpa diduga mendapati dirinya bersama tiga teman lelaki di syarikatnya: Ketua Pegawai Eksekutif Ying Yucheng, pengarah Han Qianyu, dan pelatih Chen Xingchuan. Menyembunyikan amnesia dan menguruskan tiga perhubungan, Gu Xintian berusaha untuk memulihkan ingatannya yang hilang. Di tengah-tengah ujian cinta dan kerjaya, dia menemui erti cinta yang sebenar, menghadapi kesilapannya dengan berani. Akhirnya, dia menemui cinta dan pertumbuhan emosi.