Chasing Love
Wanita malang Ouyang Yue, yang merupakan anak orang kaya, berusaha untuk menyelamatkan perniagaannya dan menyiasat sebab kematian bapanya. Dalam proses itu, dia menjadikan Qin Jifeng, yang selama ini berniat jahat terhadapnya, sebagai pengawalnya, dan lama kelamaan mula menaruh perasaan kepadanya. Pada masa yang sama, dia semakin menjauh dari tunangnya, Liang Jiahao, yang merupakan teman lama sejak kecil. Ketika mereka berdua sedang bersiap untuk melawan kegelapan bersama, kebenaran yang terdedah menjadikan mereka berada di pihak yang bertentangan, dan sebuah cinta segitiga yang menyakitkan mula berkembang...