Faithful
Cerita ini mengikuti kehidupan seorang gadis muda yang menghubungkan sembilan individu dari pelbagai lapisan masyarakat, seperti seorang polis, seorang pencopet, seorang bangsawan, seorang cendekiawan, dan sebagainya, kepada takdirnya. Pada akhirnya, mereka semua berkumpul dan memulakan misi balas dendam yang mengasyikkan atas namanya.