Happiness
Di bawah anggapan penularan wabak penyakit saraf, nafsu dan kegerunan manusia terus diperlihatkan. Semasa nyawa tergugat, adakah nilai yang dijadikan bermakna dapat berterusan tanpa perubahan? Nilai apa yang takkan berubah biarpun dalam keadaan begini? Inilah persoalan yang dilontarkan dalam karya ini.