Money Honey Brainy
Ratu freelancer Xin Tong, yang tidak pernah menolak kerja, menerima satu tugasan daripada sahabat baiknya: mensabotaj janji temu buta. Tanpa disangka, sasarannya ialah Wen Pei’an, pewaris Kumpulan Sihai. Tertekan dengan desakan ibu bapanya untuk berkahwin, Wen Pei’an mengambil peluang dengan mengupah Xin Tong sebagai teman wanita kontrak. Bersama-sama, mereka harus memperdaya pemeriksa hubungan yang dihantar oleh ayahnya, lalu memulakan perjalanan lucu penuh cohabitation dan cinta pura-pura.