Soul Land 2: The Peerless Tang Clan
There is nothing but martial spirit here. Ten thousand years after the founding of the Tang Sect, it is in relative decline. An extremely talented man was born. Can the new Shrek Seven Monsters revive the Tang Sect and bring it back to glory?
A soul beast of over one million years old; Electrolux who can pick stars; The new soul utensil system that led to the decline of the Tang Sect... A lot of secrets are to be revealed.
Can the secret weapons of the Tang Sect be sharp again? Can the Tang Sect regain its former glory?