Yellow Dog
Han-gu, anak kepada seorang ibu warganegara Korea dan bapa warganegara Filipina, telah menghadapi diskriminasi sejak kecil lagi disebabkan oleh warna kulitnya yang berbeza. Bagaimanapun, dia tidak pernah berputus asa dan berusaha gigih demi mencapai impiannya untuk menjadi atlet taekwondo kebangsaan Korea, sambil mencari jati diri dan maruah dalam proses tersebut.