We Fall In Love
Fang Jiayue, pelajar baru, bertemu Yi Xizhen, orang yang disukainya sejak sekolah menengah, dan memutuskan untuk mengejarnya sekali lagi di kolej . Semasa dia mengejarnya, pelbagai kejadian yang kelakar berlaku dan Fang Jiayue mengetahui bahawa Yi Xizhen juga menyukainya. Di sini bermula kisah cinta yang manis antara mereja.