Later, I Laughed
Pada usia 26 tahun, Xiao Ya bekerja di sebuah syarikat besar. Dia cenderung untuk menyesuaikan diri dengan kehendak orang lain dan jarang menyuarakan pendapatnya sendiri, membuatkan orang lain berasa selesa tetapi menekan dirinya sendiri. Di mata orang lain, kehidupannya kelihatan sempurna; dia mempunyai pekerjaan yang stabil dan teman lelaki yang bersemangat. Namun, Xiao Ya sedar bahawa dia sedang memaksa dirinya berada dalam situasi yang tidak selesa, hanya bertahan dengan susah payah. Apabila teman lelakinya, Zheng Hao, membuat tiga keputusan besar dalam hidupnya tanpa berbincang dengannya – menukar pekerjaan, melamar, dan memutuskan tentang tempat tinggal mereka – adakah Xiao Ya akhirnya akan bersuara?