Life After Life
Meng You, seorang pegawai rohani muda dengan keupayaan untuk menggoncang gunung dengan air matanya, secara tidak sengaja membebaskan Li Bugui sebelum dia meminum Sup Carefree. Tindakan ini menyebabkan kekacauan di Lingyuan dan meletakkan Nenek Meng You dalam bahaya. Untuk membetulkan kesilapannya dan menyelamatkan nyawa Nenek, Meng You menawarkan diri untuk pergi ke Qingchuan untuk menyelesaikan tugas memberi Li Bugui sup. Walau bagaimanapun, apabila tiba, Meng You mendapati bahawa Li Bugui telah menjadi pembunuh utama Qingchuan, memiliki kemahiran seni mempertahankan diri yang hebat. Untuk mendekati Li Bugui dan menyelesaikan misinya, Meng You memulakan perjalanan yang penuh kegelisahan yang penuh dengan pujukan dan huru-hara.