The Sassy Heiress
Sheng Yilan kehilangan ibunya sejak kecil, dan bapanya membawa pulang ibu tiri serta anak perempuannya. Ibu tiri sering memukul dan memarahinya. Setelah dewasa, Sheng Yilan hanya ingin keluar dari keluarga ini. Untuk melepaskan diri, dia merancang berkahwin dengan Zhao Minghui yang sebenarnya tidak terlalu dia sukai. Namun, dia mendapati Zhao Minghui curang dengan anak perempuan ibu tirinya. Dalam kemarahan, dia membatalkan perkahwinan itu, tetapi bapanya memaksanya berkahwin dengan seorang lelaki kaya daripada keluarga Gu yang berada dalam keadaan koma.