If I Never Loved You
Yan Xiao'an pernah kehilangan dirinya untuk kekasihnya Lu Yunzhan. Selepas mengalami satu demi satu penindasan, salah faham dan pembingkaian, dia memutuskan untuk mengubah hidupnya. Dengan bukti kukuh, dia berjaya membuktikan di hadapan semua orang bahawa, dia telah dibingkai pada masa lalu dengan Lu Yunzhan menyedari salah faham kepadanya. Akhirnya, pasangan yang indah ini kembali bersama.