The Love You Give Me (English Ver.)
Min Hui bertemu dan jatuh cinta dengan Xin Qi, tetapi mereka akhirnya berpisah kerana salah faham di antara mereka. Bertahun-tahun kemudian, Min Hui dan Xin Qi bertermu semula, dan jatuh cinta sekali lagi tetapi kali ni Min Hui mempunyai seorang anak.