Adventure behind the Bronze Door
Selepas menceritakan kisah "Tomb Robbing Notes," Wu Xie dan Wang Fatty pergi ke Gunung Salji untuk menyelidiki pengalaman hidup misteri Zhang Qiling. Dalam proses itu, mereka bertarung dengan Zhang Haixing dan Zhang Haike, adik-beradik daripada keluarga Zhang, dan terlibat dalam satu konspirasi yang belum pernah terjadi sebelumnya. Ini adalah permulaan kepada sebuah pengembaraan yang mendebarkan.