Rebirth For You
Cerita berinspirasi Puteri Jianan, Jiang Baoning, menyeimbangkan kuasa daripada pelbagai pihak dengan kepintaran dirinya, berkenalan dan bercinta dengan Li Qian, iaitu seorang pengawal pasukan tentera. Mereka berdua mengharungi kesukaran dan mengatasi halangan perbezaan identiti, dan akhirnya mendapat kebahagiaan.