Mommy, run away, Daddy is chasing you
Takdir mempertemukan mereka lalu memisahkan. Beberapa tahun kemudian, dia kembali bersama si kecil yang bercita-cita mencari suami sempurna untuk ibunya. "Dah lari lama, masa kembali dan akui salah!" Lelaki itu muncul, siap memikul tanggungjawab, membuat Lin Zhi tewas bukan hanya anaknya, tapi juga hatinya.