Binary Love
Cerita ini mengisahkan kisah masam dan manis antara Zhou Linlin, seorang yang kurang berprestasi dan Feng Yuke, seorang model straight-A. Mereka fikir mereka akan pergi dengan cara yang berbeza selepas peperiksaan kemasukan kolej. Tanpa disangka-sangka, silap-silap mereka diterima masuk ke jurusan paling kurang popular di universiti terbaik di China, iaitu Jabatan Penternakan. Untuk menebus "trauma cinta pertama" yang disebabkannya secara tidak sengaja, Zhou Linlin melakukan segala percubaan untuk membantunya mendapatkan kembali cinta pertamanya yang cantik itu. Tanpa disedari, dia secara beransur-ansur jatuh ke dalam perangkap muda. Musim graduasi akan tiba. Adakah dia dalam ingatan anda semasa muda masih di sisi anda?