Don't Forget My Love
Pada zaman Dinasti Dayu, penubuhan Putera Mahkota semakin hampir. Mahkamah terbahagi kepada dua puak, dan pergaduhan itu berlaku. Putera ketiga, Jun Lingchuan, menyusun strategi, memenangi hati maharaja, dan berjaya menaiki takhta putera raja, manakala Yun Qianyu, anak perempuan perdana menteri Yun Haotian, juga telah berkahwin sebagai putera mahkota, dan terlibat. dalam urusan itu. Tidak mahu menjadi mangsa perkahwinan politik, Yun Qianyu memilih untuk menentang dan melarikan diri dalam menghadapi kuasa, tetapi tanpa diduga bertemu dengan putera raja, Jun Lingchuan, yang keluar meronda dengan pakaian mikro. Ditakdirkan bertemu buat pertama kali, terjerat seumur hidup. Kedua-duanya mengalami hidup dan mati, berkongsi rezeki dan celaka, semakin banyak kebenaran yang tidak diketahui terungkai, dan mereka juga meletakkan diri mereka dalam bahaya. Menghadapi saudara mara dan orang tersayang, bagaimana Yun Qianyu harus memilih...