Please Love Me
Model Chen Yichuan dan presiden wanita Mai Tong mempunyai jenis kasih sayang yang berbeza selepas hubungan satu malam. Chen Yichuan mahu mendekati Mai Tong, tetapi dia tidak pernah menyangka bahawa Mai Tong akan bersikap acuh tak acuh dan menendangnya keluar dari rumah. Chen Yichuan tidak berputus asa dan memutuskan untuk menarik perhatian Mai Tong, dengan sengaja mendekati Mai Tong dan mencuba pelbagai cara, tetapi Mai Tong tetap tidak berganjak.