Chasing My Unwanted Mate
Membesar sendirian di hutan, Avery, seekor serigala Omega, mengimpikan untuk menemui Mate-nya dan hidup damai bersamanya. Selepas ditangkap serigala liar, dia diselamatkan oleh Alpha Xavier dari mountain pack. Di tengah bahaya, mereka membentuk ikatan Mate, dan Avery gembira kerana akhirnya menemui pasangan sejatinya, tetapi Xavier menolaknya dan secara terus terang berkata dia tidak mahu Avery menjadi pasangannya. Sementara itu, Isabel, bakal Alpha bagi Razorclaw Pack, muncul dan memberitahu Avery bahawa dialah pasangan Xavier. Melihat pasangan yang baru ditemuinya dan pesaing yang kuat, apakah yang harus Avery lakukan dan mampukah dia menawan hati Xavier? Adakah dia akan terjerat dalam cinta tiga segi ini?