Sugar and Lies
Menjelang malam pertunangan, Ding Dang terserempak semula dengan cinta pertamanya, Chen A Ming, namun tidak disangka bahawa dia kini menukar nama kepada Yu Kun dan memiliki identiti baru. Untuk menyembuhkan Chen A Ming yang mengalami gangguan personaliti akibat kegagalan eksperimen, Ding Dang bersama rakan-rakannya merancang secara rahsia melalui “Rancangan Gula” untuk membimbingnya menghadapi luka masa lalunya dan keluar daripada konflik emosi serta kenangan yang merobek hati.