Please Don't Spoil Me S4
Yan Yiyi, seorang penulis Internet, sedang mencari inspirasi kreatif, dia bertemu dengan Qin Yu, seorang lelaki cantik berkostum kuno yang melintasi dari bukunya dan mendakwa sedang mencari gundiknya Yan Yiyi. Kemunculan watak maya Qin Yu mengganggu ketenteraman dunia nyata, dan Yan Yiyi, sebagai pengarang, menghadapi hukuman berat. Untuk melindungi diri mereka, dan mengekalkan keseimbangan antara dunia dalam buku dan dunia nyata, Yan Yiyi dan Qin Yu memulakan "pertarungan perpisahan" selama 100 hari.