My Little Happiness
Cong Rong was arranged by his mother to study economics abroad. Settling abroad is the final requirement of her mother for Cong Rong. But Cong Rong, who wanted to be a lawyer, quietly went back to China to obtain a certificate by self-taught, and worked in China without telling his mother. Unexpectedly, the first difficulty she encountered during the internship was Wen Shaoqing! In order to be able to pass the internship smoothly, Cong Rong and Wen Shaoqing "fighted for wit." The red rope of fate tied the two tighter and tighter. Wen Shaoqing is not only Cong Rong's landlord, but also a neighbor to the door. When all the truth came to light, Cong Rong realized that he had fallen in love with Wen Shaoqing.