Young Babylon
"Young Babylon" mengikuti kumpulan remaja yang bertenaga pada awal tahun 1990-an di Fukang, sebuah bandar kecil di pantai tenggara China. Mereka mengejar remaja mereka dengan penuh semangat, mengalami perkembangan tanpa halangan dan mencari transformasi yang luar biasa. Dalam tempoh remaja yang bersinar ini, mereka berusaha ke arah zaman kegemilangan dan cinta.