Apabila pereka permainan wanita, Song Lingling, secara tidak sengaja dirasuki oleh NPC yang direkanya, dia terpaksa memulakan kehidupan bersama yang lucu dengan "pelanggan," Xiao Ran. Semasa mereka bekerjasama untuk memperbaiki pepijat dalam permainan, mereka juga berusaha untuk memperbaiki "pepijat peribadi" mereka sendiri. Dari menjadi rakan sekerja yang sering bergaduh hingga benar-benar menghargai satu sama lain, bersama dengan rakan-rakan seperti Zhang Yunfei, mereka mengharungi pelbagai pengembaraan antara dunia maya dan nyata, membina percintaan merentasi dimensi! Akhirnya, mereka semua menuai persahabatan dan cinta yang berharga.