Mr. Fu's Cold Feeling Crime to Wife
Tiga tahun menjaga dengan penuh perhatian dan menjalani kehidupan perkahwinan tidak dapat menandingi beberapa pembohongan daripada âbulan putihâ. Shen Yan akhirnya menyedari segalanya dan hanya ingin bercerai, tetapi tidak menyangka ditolak dengan dingin oleh suaminya, Fu Xinghan, malah diancam dengan keselamatan keluarganya.