Love Script
Sebagai lelaki dengan penampilan yang baik, IQ yang tinggi, dan kekayaan yang luar biasa, Zhu Xuanwen adalah jenis lelaki yang diimpikan oleh semua wanita. Namun, Xuan Wen terlibat dalam kemalangan kereta semasa dia usia muda, dia mengalami neurosis aneh dan bertambah buruk. Dia percaya bahawa dia adalah Maharaja Dinasti Ming Jianwen yang hanya menjaga kesejahteraan kerajaan khayalannya. Dia telah melepaskan tanggungjawab hariannya, termasuk pengurusan syarikatnya di tangan orang lain, lebih suka membangun dirinya sebagai istana untuk menguruskan kerajaan fiksyennya yang berkembang pesat. Kawan-wakan Xuanwen bimbang dengan dia dan mendapatkan bantuan profesional mental bagi dia.