Her Blaze
Tiga tahun lalu, genius matematik Rao Yuci telah dikhianati oleh sahabat baik merangkap rakan kongsi perniagaannya, Bai Liangliang. Dia difitnah sebagai penagih dadah dan dituduh menyerang ibunya sendiri, lalu dipaksa oleh keluarganya untuk menjalani rawatan di Pusat Rawatan Xinkang. Sementara itu, Bai Liangliang menjual syarikat yang mereka bina bersama dan berjaya menjadi eksekutif di Kumpulan Lisen. Sejak itu, keluarga, persahabatan, cinta dan kerjaya semuanya hilang dari hidup Rao Yuci. Ketika seorang genius jatuh, dia juga tidak pernah melupakan wajah orang yang menolaknya ke jurang.
Tiga tahun kemudian, selepas sembuh dan keluar dari pusat rawatan, Rao Yuci kembali dengan rancangan yang telah disusun rapi. Dia bertekad untuk menanggalkan topeng kepura-puraan Bai Liangliang dan mendedahkan segala kejahatannya di bawah cahaya kebenaran.