Don't Fall For Me
Xu Meili ialah seorang suri rumah yang berlebihan berat badan. Pada ulang tahun kelima perkahwinannya, suaminya Jiang Hao, bersekongkol dengan pembantu rumah mereka Chu Yan, merancang untuk membuat Xu Meili kehilangan segala-galanya. Setahun kemudian, Xu Meili muncul semula dengan identiti baharu sebagai pelukis Chong Sheng. Dia berjaya mengubah hidupnya, menyelamatkan dirinya, dan mempunyai permulaan yang baru.