Accidental Firing
Demi menuntut keadilan kepada ibu bapanya, Lu Yan melaksanakan rancangannya secara perlahan, tetapi Mu Lan sering menggagalkan rancangannya. Setelah menyelidik lebih mendalam, Lu Yan mendapati bahawa dia ialah gadis yang pernah dia sukai semasa kecil. Mereka berdua yang awalnya bermusuh, akhirnya bekerjasama untuk membongkar 'Lu Changhe' yang berpura-pura. Namun, 'Lu Changhe' telah lama mengetahui segala gerakan mereka...