Love & Bid Farewell
Lima tahun yang lalu, satu konspirasi pengkhianatan memusnahkan seluruh keluarga Gu Junyao. Dia menyerahkan dirinya kepada sebuah organisasi rahsia, menanggung pelbagai kesukaran selama bertahun-tahun demi balas dendam. Putera Yue Jinchen adalah senjata sempurna untuk rancangannya. Namun, di sebalik penampilan sebagai putera yang mulia, dia sebenarnya seorang yang licik—setiap langkah yang diatur dengan teliti hanya menjadikannya bidak catur.