Boys Lost in Thailand
<Boys Lost in Thailand> ialah rancangan realiti yang mencabar dan penuh keseronokan, mengumpulkan jejaka-jejaka kacak dari pelbagai negara untuk memulakan pengembaraan unik di Thailand. Dalam rancangan ini, para peserta perlu mengatasi halangan bahasa dan perbezaan budaya untuk membina persahabatan, sambil menghadapi pelbagai tugasan bertahan hidup.