Reka Cinta
“Aokbab” ialah seorang arkitek muda yang bercita-cita, dia bertekad untuk membalas dendam terhadap seniornya, “Mild”, yang pernah mencuri hasil kerjanya. Dia memutus hati untuk berdikari dengan menubuh syarikat sendiri untuk mencabar Mild. Namun, perjalanan ini tidak mudah—dia terpaksa menghadapi dengan persaingan sengit, pengkhianatan, serta percintaan yang tidak dijangka dengan arkitek genius bernama “Rin”.