The Glamorous Revenge
Lin Muxuan menyamar sebagai Xu Zhaozhao untuk menarik musuh tersembunyi demi membalas dendam. Sepanjang masa mereka menguruskan kedai kecantikan bersama, dia jatuh hati pada keperibadiannya yang ceria, sementara rahsia dan niat sebenar mereka perlahan-lahan terbongkar.