CHUANG 2021: Are You A Werewolf ?
《CHUANG 2021: Are You A Werewolf ?》, an immersive game reality show, is a derivative show of 《CHUANG 2021》. Trainees in themed costumes will become game players in another dimension, get through all passes and achieve the final victory. In the process, the outstanding intelligence, physical power and humor of the trainees will be shown.