Knock Knock Boys
Apabila empat lelaki bujang—Peak, Thanwa, Latte, dan Almond—berpindah ke Knock Knock House bersama-sama, misi mereka bermula. Apakah matlamat mereka? Untuk membantu Almond yang muda akhirnya kehilangan keperawanannya dengan gadis idamannya untuk memenangi hadiah sewa setahun.