The Ultimate Vow, Unknown to You
Keluarga Shen Qingru dibunuh hingga musnah, dan dia menyangka ia dilakukan oleh Yu Wenque, lalu memulakan dendam. Dia berkahwin dengan keluarga jeneral, dipenjarakan di istana, dan bersama Yu Wenque mereka saling menyeksa dalam ikatan cinta dan benci. Akhirnya, kebenaran terungkap, Yu Wenque sanggup mengorbankan segalanya untuk melindunginya. Kedua-duanya berdamai, Shen Qingru kembali ke keluarganya sebagai Puteri Cangzhou, dan menemui penebusan dalam perebutan kuasa.