Love of the Divine Tree
Lapan belas tahun kemudian, Mu Qingge muncul semula dengan identiti baharu sebagai Xue Ranran (dilakonkan oleh Xiang Hanzhi). Sementara itu, Su Yishui, yang kini menjadi ketua Sekta Gunung Barat, mengambil Ranran yang sedang sakit tenat sebagai anak muridnya dan bersumpah untuk melindunginya sepanjang hayatnya. Dengan itu, peranan guru dan murid pun bertukar, mencetuskan pelbagai kisah menarik, lucu, dan penuh kejutan di antara mereka.