Running Man
Ini merupakan bahagian terbaru dalam slot hiburan hujung minggu stesen TV SBS Korea, "Sunday is So Good", yang dihoskan oleh Yu Jae Seok. Ia adalah rancangan hiburan jenis baru, di mana para pemenang dipilih dengan mengumpul duit syiling emas atau bola Running dalam permainan berpasukan. Sementara pasukan yang kalah akan dihukum. Ramai artis hebat di dalam rancangan ini seperti Yu Jae Seok, Ji Seok-Jin, HAHA, Kim Jong-Kook, Song Ji-hyo, dan Lee Kwang-soo.