The Other Her
Mu Wanwan, anak perempuan keluarga Mu, dan pembunuh wanita teratas dalam jaring gelap. Apabila dia membunuh Huo Ningyuan, tuan muda keluarga Huo, dia secara tidak sengaja mendapati bahawa dia bukan orang yang sakit. Huo Ningyuan kemudian tidur dengan Mu Wanwan kerana kesan dadah, tetapi Mu Wanwan melarikan diri. Selepas sebulan, Mu Wanwan hamil, dan keluarga Mu segera mengaturkan tarikh buta untuknya. Huo Ningyuan dan Mu Wanwan bertemu satu sama lain sekali lagi, dan nasib mereka terjalin lagi.