In The Line of Duty
Drama ini mengisahkan pegawai polis barisan hadapan di sebuah balai komuniti dalam kawasan perniagaan yang kompleks. Melalui pengendalian insiden yang bijaksana, mereka menulis kisah luar biasa dalam peranan harian mereka.