Love of Replica
Xu Xi Xi anak perempuan sulung dari keluarga yang kaya, tersedar daripada koma dan menyedari dia telah hilang ingatan. Dia jatuh cinta dengan pengawal peribadinya Lu Jin Yan pada pandangan pertama. Dia dapat tahu daripada Ding Bei Fan bahawa dia sebenarnya bukan Xu Xi Xi, tetapi sebenarnya dia adalah An Yue, seseorang yang kelihatan sama dengan Xi Xi. An Yue menemui lebih banyak rahsia yang menakjubkan dalam proses menyiasat kebenaran identiti, manakala Lu Jin Yan, sebagai pengawal peribadi, juga mempunyai agenda yang tersembunyi.