Dragon Day, You're Dead S3
Setelah menamatkan pengajian dari pembuli sekolah biasa, Zhang Jingmei, ketika menghadapi tekanan memilih kerjaya, keliru dan berkahwin dengan tuan muda yang dominan dan tidak terkawal Long Yi, dan menjalani kehidupan bahagia seorang putera dan seorang puteri yang iri hati orang lain. Walau bagaimanapun, jalan ke kehidupan dan tempat kerja yang kaya tidak berjalan lancar seperti yang dibayangkan, dan ujian realiti telah dilemparkan kepada pasangan yang baru berkahwin satu demi satu. Apabila tuan muda yang kaya meninggalkan menara gading kampus dan mula melangkah ke dalam masyarakat, dan zhang Jingmei untuk menghadapi ujian baru bersama-sama, satu demi satu masalah akan menunggu mereka untuk menyelesaikannya.