Lord of Mysteries
Siri ini diadaptasi daripada novel Lord of the Mysteries karya penulis platinum Qidian, Cuttlefish That Loves Diving. Tarot, steampunk, kuasa luar biasa… Zhou Mingrui yang datang dari dunia lain melangkah ke dalam dunia yang dipenuhi kegilaan dan kengerian, lalu mengambil identiti sebagai 'Klein'.