When We Meet Again
Selepas secara tidak sengaja memasuki novel tentang zaman purba, seorang pelajar perempuan moden menjadi Lu Shuangshuang, seorang Puteri Mahkota yang ganas. Mengetahui plot dengan baik, dia memutuskan untuk menceraikan Mo Chengqian, Putera Mahkota yang membencinya, untuk menyelamatkan dirinya dan mengalihkan kasih sayangnya kepada ketua lelaki kedua. Namun, Putera Mahkota enggan berdiam diri dan cuba sedaya upaya untuk memenangi hatinya. Dengan Putera Mahkota dalam pengejaran dan Puteri Mahkota dalam pelarian, bagaimana kisah mereka berlaku masih belum dapat dilihat...