Behind The Scenes
Berlatar belakang zaman Republik, sebuah rombakan besar 80 juta terjadi di bank. Ayah Cheng Ru terkorban dalam rompakan tersebut, dan untuk menyiasat kematian ayahnya, Cheng Ru menyamar sebagai penyanyi kelab malam untuk mendekati Presiden Dewan Perniagaan, Yan Liang. Dalam permainan strategi mereka, perasaan antara mereka berdua perlahan-lahan tumbuh. Sementara itu, Cheng Ru menemui rahsia tunangnya, Cheng Feng, dan misteri semakin membingungkan.