Dawn Amidst Hidden Clouds
Lan Che, seorang gadis jalanan yang berdedikasi melindungi kejiranannya, secara tidak sengaja terlibat dalam kes pembunuhan dan bertemu dengan Lou Mingye, pegawai utama di Kuil Dali. Pada mulanya, perbezaan personaliti mereka yang ketara menyebabkan banyak salah faham, namun apabila mereka semakin mengenali antara satu sama lain, mereka berjaya mengatasi perbezaan tersebut dan bekerjasama untuk menyelesaikan beberapa kes misteri. Sepanjang perjalanan ini, hubungan mereka semakin erat, dan mereka mula mengenali identiti sebenar masing-masing, akhirnya mereka berdua jatuh cinta.