Order of the Sommelier
Bai Qi, seorang pemilik kedai minuman yang mahir dalam bartender, dan Fuyu, seorang sommelier yang telah kehilangan rasa. Mereka berdua memasuki cerita untuk menyelesaikan masalah untuk setiap tetamu melalui rasa wain. Kedua-duanya juga mendapat pertumbuhan sendiri dalam cerita orang lain, dan Bai Qi akhirnya mendapat inspirasi untuk membuat wain yang boleh memulihkan rasa Fuyu.