Pasukan yang terdiri daripada Deng Chao, Chen He, Lu Han, dll, "HaHaHaHaHa", telah memulakan perjalanan baharu dari utara hingga ke selatan dan akan merentasi 30 latitud untuk bertemu dengan orang yang unik dan mendengar cerita mereka masing-masing.